Okulumuzda Pİ Çoşkusu...
OKULUMUZDA Pİ ÇOŞKUSU
Okulumuzda her yıl geleneksel olarak kutlanan Pİ GÜNÜ bu yıl da büyük bir coşku ile kutlandı. Öğrencilerde matematiğe karşı sevgi ve olumlu bir yaklaşım geliştirmenin hedeflendiği kutlama öğrencilerden tam not aldı.
Pi Günü kutlaması hazırlıkları Aralık ayında yapılan Pi Günü Logo Yarışması ile başladı. Yarışmada birinci seçilerek eserini Pi Günü afişlerine taşıyan 8. sınıf öğrencisi Şahika Timuçin`in ödülü Pi Günü açılış töreninde Okul Müdürü Seraceddin Ayyıldız tarafından verildi.
Öğrenciler matematik derslerinde Pi Sergisi için ürünler oluşturdular. Örneğin, 4. sınıflar Pi Bardak Altlığı, 5. sınıflar Pi Piramiti, 6. sınıflar Pi Tırtılları ve Pi Tişörtleri, 7. sınıflar Pi tabakları ve bardakları ile sergiye katkı sağladılar. Anasınıfı, 1, 2. ve 3. sınıf öğrencileri Pi Günü yaptıkları Pi Boyamaları ve Pi Süslemeleri ile Pi Sergisini zenginleştirdiler.
Gün boyu öğrenciler öğretmenleri rehberliğinde okul kütüphanesine gelerek Pi Sunumunu izlediler, Pi etkinlikleri yaptılar, Pi müziği eşliğinde Pi sergisini gezdiler. Serginin en ilgi çekici köşesi şüphesiz 4. – 8. sınıf velilerimizin pişirdikleri birbirinden lezzetli Pi Pastalarını ve Pi Kurabiyelerinin bulunduğu köşeydi. 3-A sınıfı öğrencisi Nilhan Çimen "Pi Sayısını ve neden 14 Mart`ta kutlandığını öğrendim. Bugün çok eğlendim. Pi kurabiyeleri çok lezzetliydi." diyerek kendisinin ve arkadaşlarının duygu ve düşüncelerini aktardı.
Yarışmalar, hesaplamalar ve poster sunumları ile zenginleştirilen Pi Günü kutlamaları ve öğrencilerin mutluluğu görülmeye değerdi.
Pi Sergisini gezen Yönetim Kurulu Başkanı Şerif Ünan, Yönetim Kurulu Üyesi Cihat Uçar ve Kurucu Temsilcisi Ufuk Topaloğlu Pi Sergisini ziyaret ederek öğrencilerle sohbet ettiler ve Matematik öğretmenleri Güler Telli ve Sevgül Vurmaz`a emeklerinden dolayı teşekkür ettiler. Matematik öğretmenleri Güler Telli ve Sevgül Vurmaz "Küçük yaşlardan başlayarak öğrencilerimizin böylesi güzel matematik etkinliklerine katılması ve matematik etkinliklerinden zevk almalarının, ileriki yıllarda matematiğe karşı olumlu yaklaşım geliştirmelerinde etkili olacağını düşünüyoruz." dediler.